WeHeartIt

Mä tein todella suuren virheen, mä liityin we heart it:iin. Mä oon käyttänyt koko illan haaveillen ja "tykkäillen" we<3it sisustus kuvista. Mä vaihdan sisustusta ihan jatkuvasti. Välillä mä haluan pelkkää valkoista, harmaata ja hopeeta, mutta nyt taas näiden värien lisäksi mä oon lisäillyt pastellisävyjä.


Tää on ehkä realistisin meille.. Löytyis valmiina jo sohva, sohvatyynyt, valkonen peili... hmm.



Tän takia mä en ole sisustaja. Tää kuva kamppailee täysin noiden muiden kanssa.



Meiltä löytyy mun oma kampauspöytä, mutta kooltansa ja säilytysmahdollisuuksiltaan se muistuttaa kovin paljon tätä. Mulla ei ole minkäänlaista säilytystilaa, joten kaikki on levällään pöydällä. Kaunista.

Häälahja?

Mä en oo saanut nukuttua koko yönä.. Mä oon peitellyt ja hävennyt tatuoitua "hihaani" vuosia ja vihdoin tänään alotettiin korjaus, tietenkin eri liikkeessä. Alku näyttää todella lupaavalta, vielä kaks sessiota ja pitäs olla valmista. Pääasia oli, että saadaan tää johonkin kuntoon ennen häitä. Ehkä jossain vaiheessa teen postauksen pilalle menneestä hihasta, aika näyttää.. Varmasti viimeistään toukokuun lopussa tulen hehkuttamaan "uutta" korjattua oikeeta hihaa !

Nyt mä pääsen vihdoin nukkumaan ja haaveilemaan uudesta sisustuksesta, öitä !

Kaikki kuvat ovat We Heart It:ista.

Jaa kirjoitus:

Kommentoi :

0 kommenttia:

Lähetä kommentti