Wedding inspiration.

Mä olen aina kuvitellut olevani todella hyvä suunnittelemaan erilaisia tapahtumia kuten synttäreitä, yllätysjuhlia etc., mutta nyt kun on omat elämäni tärkeimmät juhlat kyseessä ei ajatukset pysy kasassa.
Häitämme juhlitaan Heinäkuussa 2015 Tuusulassa.


Häämekosta mulla oli ihan selkeät visiot alusta loppuun, mutta itse tapahtuman suunnittelu ei onnistu multa lainkaan.. Välillä haluan super suuret "prinsessahäät" timantteineen ja toisaalta haluan taas söpöt intiimit maalaisromanttiset häät.



 Tunnetusti paniikkitilanteessa sysään huolenaiheeni muualle ja tällä kertaa tähtäimeeni osui siskoni, joka toimii häissä kaasona. Tuikkasin muistitikun koneeseeni kiinni, reipas 50 kuvaa tikulle ja eikun kurvaamaan siskolleni. Siskollani jolla on huomattavasti enemmän visuaalista näkemystä asioista on nyt tehtävänään yhdistää nää mun kaksi melkein mahdotonta "teemaa" yhdeksi.

Mulla ei ole vielä edes tarkkaa ideaa värimaailmasta vaikka rakas ihana mieheni tyrkyttää pinkkiä.. ehkä tosin vaan siksi, koska tietää pinkin olevan minun lempivärini. Ihan mun suosikki yhdistelmiä tällä hetkellä on ollut tuo yllä näkyvä vadelma, rusehtava sekä vaaleanpunainen. Tuon ihanan neutraalin yhdistelmän ristiriitaiseksi vastukseksi on noussut aika räväkkä turkoosi/pinkki-yhdistelmä mikä kuulostaa aika hurjalta, mutta selaillessa nettiä löysin aika mahtavia yhdistelmiä.. okei, mun ajatukset taas karkailee...


Häät ovat ulkoäät ruokailua lukuunottamatta, joten suurinosa mun ideoista kohdistuu ulos. Toki ruokasalia tuunaillaan myöskin oman maun mukaan, mutta ehkäpä nuo ulkotilat saa suurimman huomioni. Vaikka häiden aikaan eletään kesää, eli valoisaa aikaa on mun aivan pakko saada valoja puihin, lyhtyihin, kaikkialle ! Mun mielikuvitus taas laukkaa. Eksyin jo ebayhyn kattelemaan edullisesti kattokruunuja kun kuvissakin on ja mun on ihan ihan ihan pakko saada nyt ja heti.. KAIKKI.


Jaa kirjoitus:

Kommentoi :

0 kommenttia:

Lähetä kommentti